تی دبلیو دی فان 1

تی دبلیو دی فان 1

تی دبلیو دی فان 1

تی دبلیو دی فان 1

انبه و خواص آن

انبه و خواص آن

انبه و خواص آن،انبه در بارداری،انبه خواص،انبه شمالی،انبه برای نوزادان

انبه تقریبا میوه جدیدی در سبد میوه ما ایرانی به حساب می آید.خوب است بدانید که انبه ها نوعاً میوه هایی منحنی (خمیده)با پوست سبز، مایل به صورتی،طلایی یا قرمز و نارنجی زیبا، بسیار معطر و در بر گیرندهً دانه های کرکین پهن و خیلی بزرگ می باشند.البته تنوعات زیادی در این میوه موجود می باشد.البته آنها می توانند گرد، بیضی، قلوه ای شکل باشند.لازم به ذکر است که هر کدام از این میوه هاطعم،مزه واستحکام مغز ساقه خود را دارند.قابل ذکر است که انبه از نظر غذائی بسیار غنی می باشد و در مقایسه با سایر میوه ها منبع عالی کاروتن می باشد.

انبه،خواص انبه
لازم به ذکر است که رنگ لزومأً نشان رسیدگی در انبه نیست.بهتر است بدانید که حتی وقتی که آنها رسیده اند با بعضی تغییرات آنها سبز باقی می مانند، درحالیکه دیگر انبه ها طلایی یا قرمز روشن یا ترکیبی از این دو رنگ هستند.میوه هایی که خراب نشده یا علامت سیاه روی پوست آن نیست رابخرید.

انبه،خواص انبه

بهتر است بداند که انبه رسیده از نظر طب قدیم ایران گرم و خشک و نارس آن سرد و خشک می باشد . انبه نارس تولید کننده بلغم و سودا در بدن خواهد یود. لازم به ذکر است که انبه بسیار مقوی بوده و تقویت کننده بدن است .بدنیست بدانید که انبه تقویت کننده قوای جنسی است .قابل ذکر است یبوست را رفع می کند.

انبه،خواص انبه

قابل ذکر است که انبه تمیز کننده خون می باشد .بهتر اتست بدانید که خوردن انبه بوی بد بدن را از بین می برد .قابل ذکر است که انبه حرارت بدن را کاهش می دهد و تب را پائین می آورد.برای برطرف کردن اسهال مفید است .در ضمن خوردن انبه ، سردرد ، تنگی نفس و سرفه را از بین می برد .لازم به ذکر است که انبه چون گرم است برای گرم مزاجان مناسب نیست و این اشخاص باید آنرا با سکنجبین بخورند .

انبه،خواص انبه
بهتر است بدانید که مغز هسته انبه، ضد اسهال است.
جآنتی اکسیدان های موجود در انبه، نقش مهمی را در پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی ایفا می کنند.[آنتی اکسیدان ها به جنگ آنفلوانزا می روند]
۸- برخی از فلانوئید های موجود در این میوه، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن انسان می گردد.

انبه دارای خواص بی شماری است.

انبه و خواص آن

مطالب مرتبط:

آووکادو

آناناس

موز

نارگیل

زردی صورت نشانه چیست

زردی صورت نشانه چیست

زردی صورت,بیماری زردی صورت,زردی صورت در بارداری,علائم زردی صورت,درمان زردی صورت,درمان زردی صورت با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان زردی صورت,زردی صورت را چگونه درمان کنیم,زردی صورت در کودکان,زردی صورت در بزرگسالان,زردی صورت در نوزادان,زردی صورت در بهار,زردی صورت در تابستان,زردی صورت در پاییز,زردی صورت در زمستان,آشنایی با زردی صورت,همه چیز در مورد زردی صورت,زردی صورت واگیردار است,زردی صورت و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان زردی صورت

زردی صورت نشانه چیست

به گزارش بی اس ام اس : زمانی که خون به اندازه کافی به صورت نرسد، فرد دچار زردی چهره می شود.زردی چهره یکی از مشکلاتی است که بسیاری از افراد را آزار می دهد زیرا در این حالت احساس می کنند که زشت و لاغر شده اند.خستگی مدام بدن، مشکلات روانی، تنش دایم روانی، سوءتغذیه مزمن، تحمل دردهای طولانی بدون استفاده از دارو، سرمای شدید و سیگار کشیدن از دلایل اصلی زردی چهره می باشد.

زردی صورت نشانه چیست

آرامش اعصاب و روان، گردش رفتن با دوستان و پرداختن به سرگرمی های مورد علاقه، مطالعه، شنا کردن، ورزش روزانه، خوردن غذاهای سرشار از ویتامین، مصرف گوشت انواع پرندگان و دوش آب نیمه گرم از راه های درمان زردی چهره است.

زردی صورت نشانه چیست