تی دبلیو دی فان 1

تی دبلیو دی فان 1

تی دبلیو دی فان 1

تی دبلیو دی فان 1

توضیحات التهاب چشم


قرمزی چشم یا ملتحمه، التهاب و التهاب پرده شفاف تحت پلک ها و قسمت های چشم قرار می گیرد. علل قرمزی چشم معمولا عفونت های ویروسی یا باکتریایی هستند و یا ممکن است حساس باشند و در نوزادان، ثانویه نمی تواند به طور کامل مجرای اسهال باشد. این بیماری ممکن است منجر به احساس اضطراب در یک یا هر دو چشم شود، به طوری که فرد احساس می کند که قادر به خارج کردن جسم خارجی نیست، وقتی که او از خواب بیدار شود، چشم هایش ممکن است پر از تخلیه باشد. سفید چشم نیز به نظر قرمز می رسد، و فرد می بیند که دیدی که در حال حاضر نیست. حضور التهاب باعث می شود که چشم های طلایی بیشتر از قبل تشخیص داده شود و این باعث می شود که سفید به رنگ قرمز ظاهر شود. قرمزی چشم یک اصطلاح است که معمولا برای بیان وجود کانونکتوییت استفاده می شود. در این مقاله، ما در مورد یک سایت پیچیده در مورد التهاب چشم صحبت می کنیم، که ما امیدواریم به آن نگاه کنیم.
عفونت چشم

عفونت چشم دارای انواع مختلفی است از جمله: ملتحمه یا چشم صورتی. این عفونت باعث قرمزی و خارش می شود. این معمولا دارای علت ویروسی است اما ممکن است منبع باکتری یا واکنش آلرژیک باشد. مژه یا هوردلوم (عفونت پلک) این عفونت توسط باکتری های استافیلوکوک است که بر روی سطح پوست زندگی می کنند و منجر به تشکیل توده قرمز در پلک یا نزدیک خط چشم و خارش و درد می شود. بلافریت هنگامی رخ می دهد که غده های کوچک بافت چربی در نزدیکی پلک مسدود می شوند و پلک ها آلوده می شوند. این عفونت باعث خارش و سوزش می شود. این ممکن است باعث تحریک چشم شود و باعث ایجاد احساس در چیزی شود که در داخل چشم وجود دارد. سلولیت غده ای بافت اطراف چشم را در این عفونت باکتری آلوده می کند. این عفونت می تواند خطرناک باشد و ممکن است دچار مشکلات دائمی شود. کراتیت این نوع عفونت که ناشی از عفونت های باکتریایی، ویروسی، قارچی و انگلی است، عمدتا به دلیل حضور یک عضو خارجی در چشم است که موجب آسیب به قرنیه می شود. Dacryocystitis این عفونت در مجاری اشک توسعه می یابد.
علل عفونت و التهاب چشم

یک سیستم ایمنی ضعیف، زخم، جراحی، قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مضر، عدم بهداشت و تماس نزدیک با افرادی که عفونت های چشم دارند می تواند به انواع مختلف عفونت های چشم منجر شود. عوارض جانبی رایج عفونت چشم عبارتند از: پوست چرب بیش از حد، قرمزی، استفراغ پلک ها، درد، خارش، حس شنوایی و درد در چشم، از دست دادن مایع زرد از چشم و پوست در اطراف چشم. این علائم ممکن است بسته به نوع و نوع عفونت خفیف یا شدید باشد. اگر چه عفونت چشم معمولا باعث مشکلات دائمی نمی شود و به ندرت خطر جدی برای سلامتی چشم را نشان می دهد، اما می تواند بسیار مزاحم باشد. با این حال، توصیه می شود با پزشک برای جلوگیری از هر گونه شرایط جدی که ممکن است باعث آسیب به شبکیه، رگ های خونی یا زخم های چشم در صورت عدم درمان، توصیه شود. در عین حال، می توانید اثرات عفونت را کاهش دهید و با کمک داروهای ساده، ارزان و موثر بهترین راه بهبود را پیدا کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.